top of page

חדשות ועדכונים

חם ולא נשלם

חם ולא נשלם. ========= ביטולים ושערים. עם ניצחון, תיקו ו..גם הפסדים. שבוע מעניין, בדשא חם - ו'חם' גם ב.אולם.

'שמיניות' ===== - 19:19 ביומיים של ניצחון וגם ..הפסד מרובים בשערים. הסיום היה מתוק עם ניצחון רב שערים מול הרצליה שהיה מעין 'תיקון' שאחרי שבועות. לאחר ש'לא הגיעו' לטירה החזקה שהיתה דרגה אחת מעל אתמול עדיין היה אומנם מעט חם מול צלם אחד (משה שלו) שעבד בשביל כולם. היו 34 ילדים מאושרים ומוכשרים שכולם שותפו ומלווים בהורים ששרים ביציע. הרבה להרשים ולהרשית - רעי 'צ'יקו' המוכשר שלהטט משער לשער והוכתר למלך שערים מקומי בלתי רשמי עם כמעט חמישים שערים בעונה אחת ועם 6 גולים במשחק. הניצחון אתמול היה בזמן: סימל, סימן ואפיין את רוב רובה של עונה מוצלחת במיוחד של ה'שמיניות' עם 15 ניצחונות, 9 הפסדים ותיקו אחד בלבד. מאזן מרשים לכל הדעות ועם הפנים קדימה לבאות - לעונת 2018-19.

ילדים ב' ==== - נסעו לחולון בחום היום לאחר 2 תוצאות תיקו מחמיאות מול קבוצות צמרת. אחרי בית דגן - גם מול הכוח רמת גן חזרו עם שער שיוויון ב'שידור חוזר' כמו זה של המשחק שלפניו: של תומר בבעיטה אישית - חופשית. התיקו סימל התקדמות מה לאחר הפסד משמעותי בסיבוב הראשון בעמידר. מחצית תמימה בה כל אחד ואחד מהילדים שמר על התיקו 1:1 ושמח עם חבריו כלאחר ניצחון. אמש ה'ב'יתים' יצאו לחולון 'מור' ביודעם לפתע שזה יהיה משחק ה'פינאלה' עקב הודעת ביטול המחזור האחרון בשל החום הצפוי. לאחר פיגור בן שעריים צימק ל 2:1 משער של מקס שרצה גם 'איקס'. אך בסיום ביקש המאמן לתת לכולם את ההזדמנות האחרונה להיפרד מהעונה. ההפסד בן ה - 5 לא שינה כמעט מאום ובצידו תקווה לשינוי ושיפור לעונה הבאה. חלק מילדים ב' יעלו כיתה לשנתון א' וחלק יישארו עם ניקיטה וגרי לעונה הבאה. והכול לטובה.

נערים ב' ===== -יצאו למשחק ב'ספורטק' תל אביב במטרה לסיים עם ניצחון מול 'שמשון', אך המשחק בוטל עקב כשל מקומי בדמות פיצוץ צינור שהציף את המגרש עם שלולית. השופט שלל ולא שעה לדעה שהמשחק אפשרי; החליט לסיום לשרוק וגורל המשחק המבוטל עובר מעתה ל'שולחן הירוק'.

ילדים א' ===== - יצאו לאורנית, אך ברגע האחרון החליטו בהתאחדות שהחום 'יבטל' את המשחק. החום לא בוטל. המשחק כן, אורנית לא 'נענתה' לבקשת אריאל לארח בשנית והמשחק החסר כבר לא יקויים. חבל שככה תמה לה עונה בה ילדים א' הצליחו להשתבץ בחלקה העליון של הטבלה. שלום לעידן הילדות והשטח כבר מוכן לנערים ב' שבפתח.

והיה 'חם' גם באולם ============= 16:13 בסיכום 2 המשחקים מול חיפה אס"א לא 'עשה את העבודה' ואריאל לא תהיה בליגת העל לעת עתה. זה החל עם הרבה תקוות במשחק ה'ביתי' ברמת גן מכורח הנסיבות ושחקני אריאל זכו לתמיכה נאה ביציע שאוכלס עם למעלה מ- 30 ילדי המועדון, ועוד חברי הנהלה והסגל מהדשא-רגל שעשו את הדרך הארוכה מאריאל ל'המנחיל' כדי לעודד את אריאל להוביל ולהנחיל הפסד לאורחת מהעל. מחצית ראשונה עם 2:3 לנו, אך בחצי השני חוסר מזל ורגל מסיימת; פציעה של 2 שחקני מפתח ובראשם מלך השערים איתן שחסר גם בגומלין. גרי לקח את המנהיגות עם צמדים בשני המשחקים; גם יוסי עם 3 ומשה המאמן שנאלץ לשחק ו'לקחת את המושכות' כדי להעלות את ה'אולמות'. גם במשחק השני אריאל הובילה פעם ופעמיים בשער. כמעט ונגעה בחלום וכל העת היה חסר 'רק' שער או שניים. לא נעים. לא נורא. אולי בשנה הבאה. תם ונשלם. ותודה למשה הצלם שהיה גם שם - באולם שברמת גן.

bottom of page