top of page

חדשות ועדכונים

כדורגל דשא - כל התוצאות. ומחר - כולנו באולמות

כדורגל דשא - כל התוצאות. ומחר - כולנו באולמות. שבוע טוי וחודש סיוון טוב. המשיכו לעקוב.

טרום א' - נכנסו ל..פַּרְדֵּסייה ויצאו עִם פְּרִי שערים: =============================== 5:7 לאריאל בפרדסיה שביעייה ל'שמיניות' ברוכי הכישרון שיצאו לישוב שבשרון מלאי ביטחון; שיחקו בכיף תוך הצגת כדורגל שוטף וחזרו מפרדסיה עמוסי חוויות ומלוא הסל שערים ונקודות. המשחק היה שקול רובו ככולו (3:3 במחצית) עם יתרון קל לילדינו - בעיקר בהתקפות גלים גלים את היריבה. אריאל הבקיעה; פרדסיה הובילה פעם ופעמיים ומיד אריאל השוותה ואף הבקיעה 2 שערי ניצחון - שער אחד לכל שמינייה ממש בדקותייים האחרונות לכל תשואות ההורים שליוו אותם בצהרי שישי ופירגנו להם ולצמד המאמנים. הזדמנות אחרונה ליהנות העונה מביצועי ילדי אסי ונאור במשחק הביתי מול אור יהודה (ד', 23.05). כמו שנאמר בשבוע שכולו טוי וטוב: כפרעליהם!

ילדים ב' לבית דגן: גם אנחנו כאן! ===================== בית דגן ציפתה לשחזר את ניצחונה הביתי בסיבוב הראשון, ביחוד לאור מיקומה הגבוה יותר בטבלה וגם לאחר הפסד משמעותי של אריאל ביום שלישי ביהוד. אריאל חשבה אחרת והילדים בליווי ניקיטה על הקווים וגם נורמן שנתן גב מאחור ובכיף עם מצלמה על הכתף (תודה!) ידעו להוביל בפתיחה (0:1) משער של תומר מבעיטה חופשית; לספוג שער, להשיב מלחמה שערה ולחזור מפיגור (2:1) לשיוויון לאחר שער מקסים של מקס (2:2) למרות הרחקת שחקן ולשמור עליו כמוצאי שלל רב עד להשגת תיקו מחמיא ששיקף התקדמות נאה. בסיום השמחה היתה רבה כניחוח של ניצחון והילדים מחאו כף לעצמם ולניקיטה מאמנם. מחר ינסו בכל הכוח להיות יריב שקול מול עמידר רמת גן בדיוק כפי שעשו מול בית דגן (ד'; 17:00 באריאל). כל הכבוד. עוד תמונות מהמשחק - באלבום עשיר בעמוד (f) של האולמות.

נערים ב' - מעט מדי ומאוחר לריי. 4:2 ======================== ציפו לניצחון חוץ, אך שלושער הרצלייני במחצית הראשונה היה קשה ויותר מדי אפילו עבור משה ריי אשר במחצית השנייה ביצע שינויים טקטיים וחילופים שעזרו רק לחזור למשחק ולהפיח תקוות לשינוי. בסיום - אכזבה מתוצאה לא טובה, אך בתקווה לסיום טוב שאולי יבוא רק במחזור האחרון מול תל אביב שמשון' (ב'; 21.05 ב'ספורטק'). הנערים איחלו הצלחה למאמנם משה במשחקו הקרוב כמאמן ה'אולמות' .

ילדים א' - שבע בום. ============= הכותרת היתה מוכנה ל..ניצחון שביעי לאחר 6 רצופים, אך התפוגגה והתחלפה לה בתצוגה ספורטיבית יעילה דווקא מצד האורחים הסימפטיים מבת חפר שעבדו 'לפי הספר'. לאחר מחצית ראשונה שקולה ולא רעה, שתמה בפיגור (2:1), עלו הילדים עם רצון עז למהפך בשנייה ואז.. הכול 'הלך הפוך' - הרבה חוסר מזל שנתמך גם בהקפדה יתרה של שופט משחק קשוח שהיקשה עם שריקה ל- 2 בעיטות 11 מ'; 2 אדומים ובעקבותיהם חמישה שערים נוספים. המורחקים חסרו גם במשחק הביתי הבא אתמול ועלו בהרכב חסר וגם פצוע מול כפר קאסם האורחת. הילדים הנסערים דווקא החלו היטב את משחקם - הוליכו 0:1 משער של רועי וגם הישוו ל - 2:2 אך כוחם תש על המגרש ולאחר 60 דקות ספגו 3. ינסו באורנית השכנה לשחזר את הישגי העונה ולהחזיר את האור לפני מאמנם נאור במשחק הנעילה של השנה (ה'; 16:30).

זהו. תם שבוע מורכב וביום רביעי (20:00) הדשא עם האולמות במשחק 'על כל הקופה' שיסמן סיומה של עונה ותקופה. כל הפרטים בפוסטים הקודמים.

bottom of page